Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش كلاسيك فرش كلاسيك

فرش افشان کاشان

فرش دستباف گونه ماشيني چيست؟!

فرش دستباف گونه، فرش جديد كاشان، فرش پذيرايي

آيا تا كنون براي خريد فرش ماشيني به نمايشگاه يا مركزي جهت عرضه فرش ماشيني مراجعه كرده ايد؟

اصولا در اين مكان ها افراد از كلمه فرش دستباف گونه استفاده بسياري را مي كنند. اما آيا فرش ماشيني

مانند فرش دستباف مي باشد؟ براي آشنايي بيشتر با فرش هاي دستباف گونه با من در ادامه اين مقاله همراه

باشيد.

فرش دستباف گونه

در گذشته از الياف طبيعي براي بافت فرش هاي دستباف استفاده مي شد. به صورتي كه زدن پشم گوسفندان و شستشوي آن، آن را تبديل به نخ كرده و از طريف آن با هنر دستبشان مشغول به بافت فرش دستباف با طرح هاي متنوع و زيبا مي شدند. فرش هاي دستباف در كنار زيبايي، فوايد بسيار زيادي را براي سلامتي افراد دارد. همچنين هر چه بيش تر در معرض رفت و آمد قرار بگيرد، قيمت آن افزايش پيدا مي كند.

اما با مرور زمان توليد كنندگاني دستگاه هاي بافت فرش بدون دخالت دست انسان را وارد ايران كردند. اين ماشين آلات با استفاده از الياف مصنوعي، تعداد زيادي از فرش را بافته و به بازار عرضه مي كرد. كيفيت فرش هاي ماشيني نيز بالا بوده و سطح آن بسيار نرم و لطيف مي باشد.

اما اصطلاحي به نام فرش دستباف گونه وجود دارد كه از اين كلمه بسيار استفاده مي گردد. در فرش هاي ماشيني ابتدا محصول با شانه و تراكم پاييني بافته مي شد. هر چه تراكم در فرش افزايش پيدا مي كرد تعداد گره ها در طول فرش بالا رفته و در نتيجه فرش ماشيني ما ريزبافت تر مي شد.

به همين دليل فرش هاي ماشيني شباهت بيش تري به فرش دستباف پيدا مي كردند. و امروزه با توجه به تنوع بالا در فرش هاي ماشيني، شما شاهد فرش هايي مانند فرش 700 شانه تراكم 2550، فرش 1000 شانه تراكم 3000، فرش 1200 شانه تراكم 3600، فرش 1500 شانه تراكم 4500 و فرش 1600 شانه تراكم 4800 مي باشد. كه در نمايشگاه هاي فرش ماشيني از تمام اين محصولات با نام فرش دستباف گونه ياد مي شود. زيرا هر كدام در مقطع خود ريزبافت بوده اند.

با اين حال افراد زيادي از فرش هاي 1600 شانه با تراكم 4800 استقبال مي كنند. زيرا جديد ترين محصول روز صنعت فرش ماشيني بوده و از تمام طرح و نقش هايي كه تا كنون توليد شده است تشابه بيشتري به فرش دستباف نيز دارد.

اين محصولات با الياف صد در صد اكريليك بافته مي شوند. اكريليك در مقايسه با تمام الياف موجود در فرش ماشيني داراي كيفيت بالا تري مي باشد. هاين الياف از فرش شما در برابر عوامل آسيب پذير به فرش جلوگيري كرده و باعث درخشش فرش شما خواهد شد.

فرش دستباف گونه، فرش كاشان جديد، فرش كلاسيك

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

براي خريد فرش دستباف گونه ما به شما فروشگاه اينترنتي قالي كاشان را پيشنهاد مي كنيم. در مجموعه قالي كاشان قيمت فرش هاي ماشيني با قيمت درب كارخانه برابري مي كند. زيرا فرش بدون هيچ واسطه و مستقيم از كارخانه براي شما ارسال مي گردد. در قالي كاشان به منظور كاهش هزينه براي شما مشتريان عزيز ارسال فرش به تمام نقاط ايران به صورت رايگان مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/9/3 ساعت: ۱۵ توسط:bestcarpet :

فرش 1500 شانه طرح دلبر

فرش افشان، فرش 1500 شانه، فرش كرم

يكي از طرح هاي فرش اصيل، فرش هاي طرح افشان مي باشند. طرح هاي افشان از زمان هاي بسيار قديم وارد صنعت فرش دستباف شده و به مرور زمان وارد صنعت فرش ماشيني شده است. از آنجايي كه طرح هاي افشان زمينه خلوتي را داشته و از ترنج هاي بزرگ به دور مي باشد، مورد استقبال افراد بسياري قرار دارد. در اين مقاله قصد داريم در مورد يكي از پرفروش ترين فرش هاي ماشيني با طرح افشان اشنا بشيم. با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد.

فرش افشان دلبر

همان طور كه در تصوير بالا ملاحظه مي فرماييد فرش طرح دلبر با زمينه كرم مي باشد. اين فرش داراي زمينه ريز بافت مي باشد. زيرا با دستگاه 1500 شانه بافته مي شود. تراكم اين فرش زيبا 4500 مي باشد. به همين منظور شباهت زيادي به فرش دستباف دارد. 

اين محصول بي نظير براي دكوراسيون هاي مجلل مورد استفاده قرار گرفته و جلوه ي دلنشيني به منزل شما خواهد بخشيد. زمينه فرش روشن بوده اما در رنگ بندي هاي زيادي شامل فرش زمينه سرمه اي، سيلور، متاليك و  ... بافته مي شود. 

اصولا رنگ هاي زمينه روشن در مكان هايي كه از نورپردازي مناسبي استفاده نمي شود به كار برده مي شود زيرا رنگ زيباي زمينه فرش باعث روشن شدن فضاي دكوراسيون شما خواهد شد.

همچنين اسن محصولات طبق قوانيني كه در دكوراسيون داخلي وجود دارد در خانه هايي كه داراي دكوراسيون شلوغ مي باشد؛ استفاده مي شود. زيرا اين فرش ترنج و لچك نداشته و تنها از حاشيه اي دلنشين در فرش استفاده شده است. و ظاهر فرش همانند نام آن بسيار دلبر مي باشد.

اگر تمايل به خريد فرش ماشيني 1500 شانه داريد بايد از اين محصول به درستي استفاده نماييد. زيرا اين محصولات دستباف گونه و ريز بافت مي باشند و ارتفاع خاب آن 6 ميلي متر است. نازكي سطح فرش باعث شده تا انتخاب مناسبي براي مكان هاي پررفت و آمد نباشد. همچنين اين فرش براي افرادي كه تمايل به نشستن و دراز كشيدن بر روي فرش دارد، مناسب نمي باشد.

اليافي كه در فرش ماشيني استفاده مي شود بسيار مهم مي باشد. در فرش زيباي دلبر از الياف اكريليك استفاده شده است. اين الياف از فرش شما در برابر رفت و آمد، نفوذ گرد و خاك به بافت فرش، رطوبت، افزايش طول عمر فرش و... محافظت مي كند. همچنين الياف اكريليك در برابر نور مستقيم خورشيد مقاوم مي باشد. لازم به ذكر است الياف اكريليك ضد حساسيت و مانع از پرزدهي مي باشد.

توجه داشته باشيد اگر به دنبال يك فرش باكيفيت مي باشيد آن را از برند معتبري تهيه كنيد تا فرش داراي ضمانت نامه كيفيت باشد. ما به شما خريد از فروشگاه قالي كاشان را پيشنهاد مي كنيم.

خريد فرش كاشان

در فروشگاه اينترنتي قالي كاشان زيبا ترين و متنوع ترين طرح ها از بهترين برند هاي فرش ماشيني عرضه شده است. در اين مجموعه قيمت فرش بسيار ارزان و به صرفه مي باشد. همچنين ارسال فرش هاي اين مجموعه به تمام نقاط ايران به صورت رايگان است كه بسيار مقرون به صرفه مي باشد. 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/8/23 ساعت: ۱۲ توسط:bestcarpet :

فرش كلاسيك در دكوراسيون كلاسيك

فرش كلاسيك در دكوراسيون كلاسيك قالي كاشان

براي نام بردن فرش هاي ماشيني سنتي از كلمه كلاسيك استفاده مي كنند. كلمه كلاسيك در فرهنگ لغت فارسي به نام قديمي و پر ارزش ترجمه شده است. در دسته بندي فرش هاي، فرش كلاسيك به فرش هاي ماشيني با طرح و نقش هاي قديمي و اصيل گفته مي شود. ابتدا فرش ها كلاسيك در كاشان توليد شدند و با مرور زمان بسيار مورد توجه قرار گرفتند. يكي از ويژگي هاي فرش كلاسيك هماهنگي آن با دكوراسيون سبك كلاسيك مي باشد. در اين مقاله به شما كمك مي كنيم به دكوراسيون كلاسيك خود با يك فرش كلاسيك زيبا، جلوه بي نظيري را ببخشيد.

ويژگي هاي فرش كلاسيك

با توجه به انواع فرش هاي توليد شده تا به امروز، هيچكدام نمي تواند جايگزين فرش هاي كلاسيك قرار بگيرد. طرح هاي كلاسيك به گونه اي مي باشند كه اصالت فرش ايراني از آن كاملا مشخص است. همچنين خريد يك فرش كلاسيك براي يك دكوراسيون با سبك كلاسيك، ميتوانيد فضايي اشرافي را ايجاد كند.

فرش هاي كلاسيك ايراني، تشكيل شده از طرح و نقش هايي با تمدن اصيل ايراني مي باشد. از جمله طرح خشتي، اسليمي، بته جقه، گل افشان، درختي و بسياري از طرح و نقش هاي ديگر. يكي از بارزترين طرح ها كه در اكثر خانه هاي سنتي ايران استفاده مي شود، فرشي با طرح كچك ترنج مي باشد. به گونه اي كه اشكال هندسي مانند لوزي، دايره و.. در چهار گوشه فرش به شكل منظم به كار برده شده است.

فرش در دكوراسيون كلاسيك

فرش كلاسيك در دكوراسيون كراسيك تاثير بسزايي را دارد. فرش هايي با تم رنگي روناسي، قهوه اي، كرم، بژ براي محيط هاي كلاسيك بسيار مناسب مي باشد. بكارگيري اين رنگ بندي در دكوراسيون داخلي باعث ايجاد وقار و اصالت در دكوراسيون مي شود. همينطور يكي از اصلي ترين ويژگي هاي به كار برده شده در محيط كلاسيك چوب مي باشد. اگر در محيط داخلي خود از مبلمان چوبي طرح كلاسيك استفاده مي كنيد مي توانيد با خريد يك فرش كلاسيك، زيبايي محيط را تكميل كنيد. رنگ بندي مبلمان براي محيط كلاسيك شامل رنگ گردويي، طلايي و سفيد مي باشد. هماهنگي رنگ در بين مبلمان و فرش مي تواند جلوه دكوراسيون كلاسيك را افزايش دهد. از آنجايي كه ست كردن فرش با ديگر وسايل كار بسيار آسان تري مي باشد. پيشنهاد مي شود ابتدا فرش مورد پسند خود را خريداري كرده سپس آن را با دكوراسيون كلاسيك تناسب دهيد.

قيمت فرش هاي كلاسيك

با توجه به انواع فرش هاي توليد شده در صنعت فرش، قيمت فرش هاي كلاسيك نسبت به ديگر فرش هاي كمي بالاتر مي باشد. چرا كه فرش ظاهري ايراني و با شكوه را دارد. هرچه شانه و تراكم فرش بالا برود ظاهر فرش زيبا تر شده در نتيجه قيمت فرش افزايش پيدا مي كند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

در فروشگاه معتبر اينترنتي قالي كاشان انواع فرشها براي مشتريان ارائه شده است. يكي از دسته بندي هاي اين فروشگاه، فرش كلاسيك مي باشد. بهترين و با كيفيت ترين محصولات را مي توانيد در فروشگاه قالي كاشان پيدا كنيد. يكي از ويژگي هاي اين فروشگاه ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/13 ساعت: ۱۵ توسط:bestcarpet :

فرش كلاسيك چيست ؟

                             فرش كاشان قالي كاشان فرش كلاسيك سنتي ايران

 

فرش هاي كلاسيك چه ويژگي هايي دارند ؟

واژه كلاسيك در اصل لغتي لاتين بوده و به معناي مرغوب و درجه يك است . در زمينه فرش هاي ماشيني كلاسيك به فرشي گفته مي شود كه طرحي سنتي و ديرينه داشته باشد . اين دسته از فرش ها در طرح خود نقوش مرسوم و رايج فرش هاي اصيل را دشاته و ظاهري مشابه آن ها دارند . كه ويژگي اين طرح و نقشه ها سنتي بودن آنها و در عين حال داشتن رنگ هايي ملايم و آرامش بخش بوده كه براي دكوراسيون هاي رسمي ،شيك و كلاسيك بكار گرفته ميشوند .

ظهور فرش سنتي يا كلاسيك ، در كاشان بوده است و در گذشته طرح قالي هاي كلاسيك به چند مورد محدود مي شد ولي به علت تقاضاي بسيار از فرش سنتي كاشان ، توليد كنندگان روز به روز بر تنوع طرح ها مي افزودند تا اينكه توانستند متناسب با هر محيطي طرحي را ارائه دهند . فرش سنتي فضا را بسيار سنگين ، گرم و لوكس نشان مي دهند .

فرش كلاسيك و دكوراسيون


همانطور كه عنوان شد فرش كلاسيك به طرح و نقشه اشاره دارد از همين رو انواع فرش هاي كلاسيك با انواع و اقسام ويژگي هاي كيفي مانند شانه‌ها و تراكم‌ ، جنس الياف ، قيمت و ابعاد و ... در بازار موجود است . جهت خريد فرشهاي كلاسيك بايد محيط را طوري طراحي كرد كه با يك كف پوش طرح سنتي هارموني داشته باشد چراكه ساير ويژگي هاي بافتي در اين نوع محصول بسيار بسيار متفاوت است .

اگر كمي با دنياي فرش آشنايي داشته باشيد حتما ميدانيد كه هرچقدر تراكم و تعداد شانه فرش ماشيني بيشتر باشد كيفيت و ظرافت آن هم بالاتر ميرود .اين روزها در بازار فرش ماشيني سنتي و كلاسيك فرشهايي توليد ميشوند با تعداد شانه 1200 و 1500 كه تراكم فرش در آنها به 3600 هم ميرسد .

چنين فرش هايي با نقشه و طرح كلاسيك و سنتي كه از فرش هاي دستبافت ايراني الهام گرفته است ظاهري فريبنده ،ظريف و زيبا ارائه ميكنند .انواع فرش ها ي ماشيني كلاسيك در ابعاد، رنگ ها و تراكم هاي مختلف در بازار هاي فرش وجود دارند.پس اگر به دنبال فرش كلاسيك براي اتاق پذيرايي و سالن بزرگ خود هستيد با انتخاب اين مدل از فرش هاي كلاسيك ماشيني به سادگي ميتوانيد فضايي كلاسيك در اختيار داشته باشيد.

 

انواع فرش هاي كلاسيك ماشيني 

تنوع فرش سنتي بسيار زياد است هم در شانه و تراكم و هم در طرح و رنگ .عوامل موثر بر قيمت فرش و قالي آنقدر متنوع است كه نمي توان آن ها را به چند عامل محدود كرد ، اما ميتوان ادعا داشت مهمترين عامل در اين بين تعداد شانه و تراكم است . شانه و تراكم از ويژگي هاي فرش است كه موجب زيباتر ، ظريف تر و با كيفيت تر شدن فرش مي شود . با اين تحليل مي توان نتيجه گرفت كه چون تنوع شانه و تراكم فرشهاي كلاسيك زياد است ، پس تنوع قيمت هم در اين زمينه بالا ست . فرشها با تعداد شانه ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ كه تراكم آنها عموما حدود ۳۶۰۰ است ، از به روزترين و گران قيمت ترين محصولات به شمار مي روند .

فرش هاي 1500 شانه مدرن ترين محصولات صنعت نساجي هستند كه در حال حاضر فقط در شهر كاشان قابليت توليد دارند ، محصولي به جد فاخر و زيبا كه در سراسر دنيا زبانزد خاص و عام است . فرش هاي 1500 شانه بسيار ريز بافت و ريز نقش هستند و به خوبي مي توانند نگاره هاي ريز و كوچك را جلوه دهند ، از طرفي فرش هاي كلاسيك از طرح و نقشه سنتي برخوردارند و طرح هاي سنتي همواره شلوغ ، پر از طرح هاي ريز و زيبا هستند پس بافت هاي 1500 شانه جهت بافت نقشه هاي سنتي و كلاسيك بسيار مناسب بوده و زيبايي نقشه را به حد اعلائي نمايان ميسازند .

 

خريد فرش ماشيني كلاسيك 

 همواره خريد مستقيم از توليد كننده چه به صورت اينترنتي و چه به صورت حضور فيزيكي قيمتي ارزان تر دارد و اين ارزانتر بودن قيمت ناشي از حذف واسطه از فرآيند خريد رخ ميدهد و دليلي بر كيفيت پايين محصولي نخواهد بود . شركت فرش قاليكاشان ، كلكسيوني از بهترين فرش كلاسيك كاشان مي باشد . اين شركت به علت تنوع در محصولات و براي راحتي مشتريان خود ، سايت اينترنتي قالي كاشان و قالي خونه را ايجاد كرده است كه مجموعه اي فرش كلاسيك و فرش مدرن و فانتزي مي باشد .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/3 ساعت: ۱۰ توسط:bestcarpet :